Algemene voorwaarden

Privacy Statement

We zijn toegewijd aan het beschermen van uw privacy. Alleen geautoriseerde leden hebben toegang tot contactgevens van andere leden. Wij doen onze uiterste best om deze gegevens te beschermen door de ledenlijst (met toegang) up-to-date te houden, en de website te onderhouden.

Vertrouwelijkheid

We verkopen, delen of verhuren geen persoonlijke gegevens met derden, inclusief emailadressen voor ongevraagde e-mail.

Links naar deze website

Wij stellen het op prijs indien u ons op de hoogte brengt van een link naar onze website; we verplichten hier niet toe, maar zijn wel graag op de hoogte. Links naar een pagina van deze website zijn op eigen risico.

Links van deze website

We controleren en beoordelen niet alle inhoud van websites waarvan wij links opnemen. Meningen en materiaal op dergelijke websites wordt niet noodzakelijkerwijs door ons onderschreven door ons en wij moeten niet als de uitgever van deze adviezen of materiaal worden beschouwd. Houdt er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de privacybehandeling of inhoud van deze sites . We moedigen onze gebruikers aan om op te letten wanneer zij onze site verlaten, en om de privacyverklaringen van deze sites te lezen. U dient de veiligheid en betrouwbaarheid van een andere site zelf te evalueren, alvorens enige persoonlijke informatie aan hen te verstrekken. De Nederlandse Vereniging voor Vlamonderzoek aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies of schade van welke aard ook, ongeacht de oorzaak, als gevolg van uw bekendmaking aan derden van persoonlijke informatie.