Disclaimer

De informatie in deze website is enkel voor algemene informatieve doeleinden. De informatie wordt verstrekt door de Nederlandse Veriniging voor Vlamonderzoek (NVV) en terwijl we ernaar streven om de informatie up-to-date en correct te houden, geven we geen garanties van welke aard dan ook, expliciet of impliciet, over de volledigheid, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid, geschiktheid of beschikbaarheid met betrekking tot de website of de informatie, producten, diensten, of gerelateerde afbeeldingen op de website voor enig doel.

In geen geval zijn wij aansprakelijk zijn voor enig verlies of schade (met inbegrip maar niet beperkt tot) indirecte of gevolgschade of schade, of enig verlies of schade als gevolg van verlies van gegevens of winsten voortvloeiend uit of in verband met het gebruik van deze website.

Via deze website kunt u linken naar andere websites die niet onder de controle van de NVV. Wij hebben geen controle over de aard, inhoud en beschikbaarheid van deze sites. De opname van links impliceert niet noodzakelijkerwijs dat wij alle standpunten delen en/of onderschrijven.

We doen er alles aan om de website up-to-date te houden. Echter, de NVV neemt geen verantwoordelijkheid, en zullen niet aansprakelijk zijn, voor het tijdelijk niet beschikbaar zijn van de website vanwege technische problemen buiten onze controle.